Smysluplný pohyb, držení a vnímání těla

Zlepšujte pohybové stereotypy technikami, které jdou k principům motoriky člověka, pod vedením fyzioterapeutky.

Něco málo o mně

Registrovaná fyzioterapeutka pro ČR (číslo registrace 024-0127-0630) a členka profesní organizace fyzioterapeutů – UNIFY
Daniela Doubravová je fyzioterapeutkou, která má široké možnosti nastavení individuální terapie, díky mnoha absolvovaným kurzům.  Stále si zvyšuje svou kvalifikaci a sleduje poslední trendy a vývoj v oboru rehabilitace a fyzioterapie.
V současné době se nejvíce věnuje u svých klientů práci na vnímání těla a přestavbě zatěžujících pohybových stereotypů. Využívá metody, které vycházejí z vývoje lidského pohybu a které pracují na stabilizaci z hloubky těla k povrchových svalovým řetězcům.

Reference

Ani jsem si neuvědomil, jak se léta sezení v kanceláři a v autě na mne podepsala. Díky laskavé péči Daniely se po pár měsících cítím mnohem lépe. Chodím a sedím rovně, povolená břišní stěna se zatahuje a tělo znovu nachází ztracenou pružnost. Dnes si myslím, že fyzioterapeuta by měl mít každý, kdo si cení sám sebe.

Štěpán, 46 letpodnikatel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec pellentesque velit a dolor fermentum, eget viverra risus finibus. Nam libero quam, imperdiet at magna vel, tincidunt elementum blandit quam tincidunt sem.

HonzaInformatik

JanaÚčetní

Palác Dunaj – Národní 10, Praha 1

MHD: Metrem – B stanice Národní třída, Tramvají – 22, 9, 17, 24, 18 zastávka Národní divadlo

Parkování: Na Praze 1 jsou parkovací modré zóny. Auto můžete tedy komfortně zaparkovat v garážích Národního divadla (50Kč/hod) či na parkovacích místech s parkovacími hodinami (před obchodním domem MY, Perlova ulice, ulice Na Perštýně).

doubravova.da@gmail.cz

www.facebook.com